مطالب آموزشی

معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی بوش، توضیح کامل برنامه‌های شست‌وشو!

ماشین ظرفشویی Bosch

ماشین ظرف‌شویی بوش دارای امکانات و ویژگی‌های مختلف است تا شست‌وشو ظروف به بهترین شکل انجام شود. برنامه‌های شست‌وشو ماشین ظرف‌شویی بوش سبب شسته شدن ظرف‌ها به بهترین حالت ممکن خواهد شد که برای استفاده بهتر باید با آن ها آشنا باشید.

همچنین بر روی ظرف‌شویی کلمات مختلفی روی ماشین نوشته شده است که در ادامه علاوه بر معنی این کلمات به توضیح کامل برنامه‌های شست‌وشو ظرف‌شویی بوش خواهیم پرداخت پس مطالب را از دست ندهید.

 

معنی کلمات روی ماشین ظرف‌شویی بوش

بر روی ماشین ظرف‌شویی بوش اصطلاحات و کلماتی وجود دارد که آشنایی با آن ها سبب استفاده بهتر از این دستگاه می‌شود. در ادامه معنی کلماتی که بر روی ظرف‌شویی بوش نوشته شده‌اند را بررسی کرده‌ایم تا استفاده بهینه از این وسیله را به همراه داشته باشد:

  • On: روشن
  • Off: خاموش
  • Eco: اقتصادی، سازگار با محیط‌زیست
  • Auto: اتوماتیک یا خودکار
  • Glass/ Delicate: ظریف، شیشه‌ای
  • Regular/ Normal: منظم، نرمال
  • Intensive/ heavy: متمرکز، سنگین
  • Display: نمایشگر
  • Rinse & Hold: خیس کردن ظرف‌ها
  • Rinse: پیش شست‌وشو
  • One hour / express/ speed 60: فشرده، سریع

برنامه‌های شست‌وشو ظرف‌شویی بوش

حال که با معنای لغوی کلمات آشنا شدید، در این قسمت برنامه‌های شست‌وشو را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بهداشتی‌ترین شست‌وشو برای ظروف رقم بخورد.

  1. برنامه Eco در ظرف‌شویی بوش

این برنامه شست‌وشو کاملاً اقتصادی است زیرا دمای آب را زیاد بالا نمی‌برد. زمان شستن ظرف‌ها در این برنامه طولانی است و آب مورداستفاده برای دمای شست‌وشو از دمای کمتری برخوردار است که مصرف برق را کاهش می‌دهد.

  1. برنامه Auto در ظرف‌شویی بوش

ماشین ظرف‌شویی بوش با این برنامه شست‌وشو پس از تشخیص تعداد و میزان آلودگی ظروف، دمای آب را به مقدار مناسب می‌رساند و بهترین شست‌وشو را در نظر می‌گیرد. سنسورهای تعبیه شده در ظرف‌شویی بوش این موارد را می‌سنجند و سپس شست‌وشو آغاز می‌شود.

  1. برنامه normal در ظرف‌شویی بوش

این برنامه برای شست‌وشوی روزانه ظروف مناسب است و آلودگی‌های ظروف را پاک می‌کند. تمام ظروف مانند قاشق و چنگال، بشقاب، استکان، لیوان و … توسط این برنامه به‌خوبی شسته می‌شوند. تقریباً زمان شست‌وشو بین ۱.۵ تا ۲ ساعت می‌باشد.

  1. برنامه Intensive/ heavy در ظرف‌شویی بوش

این برنامه شست‌وشو را با دمای خیلی بالا انجام می‌دهد و برای شستن ظرف‌های بسیار چرب و کثیف بسیار مناسب است. قابلمه، تابه و … که معمولاً غذا به آن ها می‌چسبد، با این برنامه به‌خوبی شسته می‌شوند.

  1. برنامه Rinse

این برنامه پیش شست‌وشو است و ظروف را از آلودگی‌ها پاک می‌کند. قبل از برنامه‌های دیگر از این شست‌وشو استفاده می‌شود.

  1. برنامه one hour/ express

برای ظروفی که میزان چربی چسبیده به آن ها کم است، از این شست‌وشو با مدت‌زمان کم استفاده می‌شود.

  1. برنامه rinse & hold

این برنامه در ظرف‌شویی بوش را در مواقعی که ماشین پر نشده است، استفاده می‌کنند تا ظروف خیس شوند و چربی‌ها به آن ها نچسبند.

  1. برنامه Glass/ Delicate

شستن ظرف‌های ظریف و شکننده که بسیار حساس هستند، با ماشین ظرف‌شویی بوش بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود. برای این کار می‌توانید از برنامه شست‌وشو Glass/ Delicate استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *